OBS: Mange bilder følger i dette innlegget. La de laste opp ordentlig før du nyter dem!
Mandag til onsdag formiddag har vi tilbrakt på Lake Eland Game Reserve. Vi bodde i en hytte som var plassert halvveis i en innsjø, med levende dyr løpende rundt omkring og med fantastiske teambuilding-aktiviteter. Det var godt å bare være CFC-teamet. Sammen med oss 4 var også Thandeka, Mike og Pauline (kona til Mike) med oss. Vi tilbrakte masse tid sammen og jobbet oss gjennom analyser av programmet og oss som team. I tilegg tok vi en personlighetsanalyse og jeg har på mange måter blitt bedre kjent med meg selv og fått en større forståelse av mitt eget reaksjonsmønster.
 |
| Utsikt fra verandaen på hytta. |
 |
| Nontobeko |
 |
| Marte og Mmeli |
 |
| Blått, blått, blått vann! |
Dette innlegget skal imidlertid handle om det sprøeste og mest fantastiske jeg har opplevd hittil i mitt liv! Vi tok afrikas lengste zip-line igår. Det kan ikke beskrives med ord. Jeg har aldri vært så redd før, men jeg har heller aldri opplevd slik mestringssfølelse før. Zip linen bestod av 18 ulike strekninger hvor alle hadde ulik lengde og hastighet. Den lengste var på 680 m og hadde en fart på 75-100 km/h. I tilegg fløy man 300 meter over bunnen av dalen. For oss, en gruppe på syv, tok det nesten tre timer for alle å fullføre. Jeg skal ikke skrive mer. Nå følger en haug med bilder. Det var helt, helt, helt fantastisk!!
 |
| Utsikt over Oribi Gorge |
 |
| Fikk beskjed om at vi skulle zip-line oss ned hele veien til vannet og litt forbi. |
 |
| Nesten klar |
 |
| Mmeli, Marte, Nontobeko, Mike og Thandeka |
 |
| Første strekning og første mann (kvinne) ut |
 |
| En annen strekning |
 |
| Legg til bildetekst |
 |
| Utsikt |
 |
| Fra den lengste strekningen |
 |
| Underveis i den lengste strekningen |
 |
| Nontobeko i "farta" |
 |
| Første zip-line strekning var på toppen man kan se i dette bildet! |
 |
| Over vannet |
 |
| Siste strekning gikk gjennom en tunnel |
 |
| Baksiden av tunnelen |
 |
| Bilen som fraktet oss tilbake til toppen |
 |
Slike skilt møtte oss på alle plattformene. Legg merke til skilt nummer 6!
|
Vi gjorde også veldig mye annet spennende under oppholdet vårt i Oribi. Det må nesten følge i et eget innlegg. Puh- for noen dager. Er uten tvil mange erfaringer rikere og har nå forstått at ingenting kan stoppe meg når jeg først har bestemt meg for å gjøre noe. Neste risikoaktivitet på lista er strikkhopping i Cape Town! (Det kommer til å gå sååå bra, mamma <3 loveu)
You crazy girl! I<3 U too :)))
ReplyDelete